Цю чарівну італійку вважають взірцем фатальної жінки у сучасному кінематографі.
Мало хто пам’ятає, але колись Моніка Беллуччі мріяла про серйозну кар’єру адвоката та підробляла офіціанткою, щоб сплатити за дороге навчання на юридичному факультеті Університету Перуджі. Однак природна краса цієї молодої італійки не залишилася непоміченою модельними агентствами, і незабаром Моніці довелося обирати між залом суду та світовими подіумами. Вона зробила вибір на користь останнього. Так світ втратив перспективного адвоката, але набув нової зірки модельного бізнесу, а згодом — і кінематографа.
Цікаво, що Моніка не бачить суттєвих відмінностей між акторською та юридичною професіями (і навіть знаходить цікаві паралелі між ними). «Адвокати – чудові актори, – міркує вона. — Тільки уявіть: щодня вони мають грати. Адже великої різниці між залою суду та знімальним майданчиком немає».
Сьогодні у неї за плечима понад сотні кіноробіт найрізноманітніших жанрів: вона зіграла самотню красуню зі зламаною долею в культовій італійській картині «Малена», жертву маніяка у кримінальній драмі «Необоротність», злу королеву у фентезі-трилері «Брати Грімм» і навіть дівчину Бонда у бойовику «007: спектр». Незважаючи на те, що всі ці персонажі належать до абсолютно різних світів, соціальних класів і франшиз, вони все ж таки мають щось спільне — той аристократизм, сексуальність і витонченість, якими вони зобов’язані актрисі, яка втілила ці образи на екрані — незрівнянної Моніці Беллуччі. Словом, зовсім не дивно, що ця жінка багато разів очолювала списки найсексуальніших жінок планети та з’являлася на обкладинках глянсових видань.
Втім, природа щедро обдарувала цю знамениту італійку не лише красою, а й жіночою мудрістю. Її висловлювання з інтерв’ю різних років — наочне підтвердження цього.
Про красу
«Краса для жінки стає проблемою лише у двох випадках: коли її немає і коли немає нічого, окрім краси»
«Найголовнішим є розуміння того, яка ти людина насправді. Засоби масової інформації можуть зробити з тебе картинку, але за картинкою має обов’язково бути особистість. Через свою красу багато хто думає, що я дурна. Але насправді це лише маска, якою я прикриваюся, коли ситуація вимагає цього».
«Краса і справді сила, але тільки якщо ти вмієш нею користуватися. Це все одно, що мати Феррарі: якщо не вмієш їздити по-справжньому, вона тобі ні до чого».
«Що означає бути гарною? Це не пов’язано з біологією; жіночність – це відображення вашого життя та досвіду»
Про вік
«Ні за що у світі не хотіла б, щоб мені знову було двадцять. Зараз я набагато щасливіша, ніж тоді, адже в тому віці ми ще тільки впізнаємо себе, намагаємося зрозуміти, ким хочемо бути, страждаємо від невпевненості в собі. Зараз я точно знаю, що мені потрібно, а без чого я можу прожити»
«На старості я віддала б перевагу спостерігати за своїми дітьми, ніж дивитися свої фільми»
«Я була моделлю ще зовсім молодою дівчинкою. Це було весело, але якби я залишилася лише моделлю до цього дня — я б наклала на себе руки».
Про кохання, стосунки та чоловіків
«Кохання живе лише тоді, коли є повага один до одного та свобода. Бажання мати іншого як річ — абсурд»
«Жінка може любити так, ніби ніколи не піде. Але може наступити такий день, піде так, ніби зовсім не любила»
“Нам ніхто не належить: ні наші чоловіки, ні діти. Ми можемо лише чимось ділитися з людьми, котрих любимо»
«Чоловіки намагаються утримати владу за рахунок жінок. Вони бояться самостійних красунь, їх тягне до молоденьких незрілих дівчаток, поруч із якими чоловіки здаються собі сильними»
Про гармонію
«Я почуваюся віч-на-віч із собою добре і комфортно, але не тому, що я красива. Я знаю багатьох дуже гарних людей, чиє життя жахливе. І їм дуже погано наодинці із собою. Відчувати внутрішній комфорт це не те, як ти виглядаєш зовні, а те, як ти відчуваєш всередині. Я щаслива людина, тому що зазнала багато любові до себе — у мене дуже велика родина»
«Якщо ви вибираєте червоний колір, то ви хочете бути поміченою. Якщо ви наносите червону помаду, ви готові до того, що люди будуть на вас дивитися. Червоний – це дуже сильний колір, і він насамперед висловлює вас, він не обов’язково несе сексуальний підтекст»
«Я ніколи не буду худа. Я за вдачею досить лінива. Люблю поїсти. Я справжня така. І не маю наміру ставати несправжньою»
«Треба бути поблажливими. Адже хто ми такі: божевільні, які намагаються втримати рівновагу на кулі, яка і сама, крутячись зі страшною швидкістю, подорожує Всесвітом. Хто в таких умовах може бути досконалим?“